Advice on WOXTER SUPER CINEMA 5.1 SC-8500 DIGITAL speakers
-
This post is being processed/translated. The original version will be shown:
Me gustaria comprarme unos altavoces 5.1 home cinema para ponerselos a mi asus a7n8x deluxe y poder aprovechar al maximo las posibilidades de la codificacion del sounstorm.
He visto los altavoces WOXTER SUPER CINEMA 5.1 SC-8500 DIGITAL que cuestan menos de 200 euros y creo que trae amplificador y decoder integrado.Mi intencion es codificar el sonido de las pelis divx con el soundstorm de la placa base y luego que se oigan por los altavoces woxter en modo dolby surround.
¿Que me aconsejais? ¿Alguien tiene estos altavoces? ¿Debo comprarme otro quizas para lo que pretendo?
Gracias y un saludo.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registrarse Conectarse